Välkommen hit och dela mitt stickande liv! Hoppas att du hittar något som du tycker är spännande. Här ska jag försöka visa vad jag gör med mitt garn och mina händer.

6 mars 2013

Benvärmarna

Nu finns benvärmarna på bild också!

 
Inte lätt att få till en bra bild när det är vinter. Dom är svarta, inte mörkblå. Mönstret är taget ur Designer knitting och är egentligen ett par strumpor. Längst ner, iställt för häl och fot, har jag stickat en resår med tre räta, en avig och har gjort en öppning i resåren som man kan öppna och stänga med kardborreband, för att kunna få dom över ett par ridstövlar. Jag hoppas att mottagaren kommer att tycka om dom, än så länge är de bara lämnade till hennes mor.
 
Stickade till: Malin
Garn: 4 nystan Svarta fårets raggsocksgarn i svart, färg nummer 10
Stickor: 4.5

Ha´ det gott!

Inga kommentarer: