Välkommen hit och dela mitt stickande liv! Hoppas att du hittar något som du tycker är spännande. Här ska jag försöka visa vad jag gör med mitt garn och mina händer.

21 december 2010

Turknutte, eller?

Jag har haft en himla tur igen! Tredje gången på ett par månader, helt otroligt! Den här gången har jag vunnit utlottningen hos Lindas Joyful knitting, ett härligt pulsvärmarkit. Tomten kom tidigt till mig i år och jag blev så glad!

Idag är det kallt, kallt, kallt! Hur ska man stå ut till våren, när man redan känner att det är nog? I helgen var vi i huvudstaden och det var inte kul att köra hem på söndags eftermiddagen. Väglaget hade mycket mer att önska!

Idag är jag ledig och ska sticka färdigt de sista julklapparna. Har bilder i kameran som kommer att visas upp så fort jag känner att jag har lite mer tid.

Ha´ det gott i vintern!

4 kommentarer:

Tina sa...

Tidiga paket är lyxigt. Grattis... och God Jul

mary-ann sa...

grattis :)) och GOD JUL.

Anna sa...

grattis :)

Anna sa...

GOD JUL till dig också! :)