Välkommen hit och dela mitt stickande liv! Hoppas att du hittar något som du tycker är spännande. Här ska jag försöka visa vad jag gör med mitt garn och mina händer.

29 april 2011

Stickameras vanttävling


Jag har sett att det är flera "vantmakare" i Stickameras vanttävling som lagt ut sina alster på sina bloggar.

Så klart att jag också vill att ni röstar på mina vantar! Två dagar kvar att rösta, sista dagen är imorgon. Här är länken:

http://www.stickamera.se/stickameravantar_bidrag.php

Bidrag nummer 2 var det alltså. :-)

Ha´ det gott!

3 kommentarer:

auriorai sa...

Jag tycker att dina vantar är fantastiskt fina! Enkla men inte tråkiga. Min röst fick du utan konkurrens!

Lycka till i tävlingen! :)

/Rebecca

sanna sa...

Men titta, landade just på din blogg, är det du som gjort dom. Gav dig en röst på sista dagen.
Ha det gott.

StinaKajsa sa...

Dina vantar är underbara!