Välkommen hit och dela mitt stickande liv! Hoppas att du hittar något som du tycker är spännande. Här ska jag försöka visa vad jag gör med mitt garn och mina händer.

31 december 2011

Gott nytt år!

Bilden har jag lånat från www.nettansliv.blogg.se

Vill bara önska er alla ett riktigt gott nytt stickår!

Mitt nyårslöfte är att försöka att sticka färdigt, eller repa upp, alla påbörjade stickningar jag har. Jag hade också tänkt att ge ett nyårslöfte om att inte köpa något garn alls under nästa år. Men som den realist jag är, så förstår jag att det naturligtvis inte kommer att gå. Istället har jag bestämt mig för att tänka efter minst två eller tre gånger innan jag shoppar garn. Inga impulsköp här inte!

Som det är nu så väntar jag på att postmannen ska komma med två paket garn som jag skickat efter, men det är ju fortfarande 2011... :-)

Ha´ det gott!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Åh, det var ett tufft nyårslöfte! Fast jag har nog försökt dra lite åt det hållet det här året, gjort "avsluta-först-listor". Delvis fått till det och det är ju rätt så skönt!

Ha en skön nyårsafton och ett riktigt gott nytt år!