Välkommen hit och dela mitt stickande liv! Hoppas att du hittar något som du tycker är spännande. Här ska jag försöka visa vad jag gör med mitt garn och mina händer.

3 maj 2012

Så roligt x 2

Roligt nummer 1:


Jag får mail från "Knitting daily" varje dag. Oftast är det inget spännande alls, jag till och med brukar kasta mailen utan att öppna dem... Men idag fanns ett erbjudande att köpa Britt-Marie Christofferssons speciella bok översatt till engelska. Maffigt! Nu kan alla få ta del av hennes speciella stickning. För drygt ett år sedan var jag på en dagskurs om "Broderat på stickat" med henne, en jättekul lördag!

Roligt nummer 2:


Själv är jag förberedd och upplagd för en hel lördag i Eskilstuna i stickandets tecken. Tågbiljett och material är inköpt och jag ser verkligen fram emot dagen.

Ha´ det gott!

Inga kommentarer: