Välkommen hit och dela mitt stickande liv! Hoppas att du hittar något som du tycker är spännande. Här ska jag försöka visa vad jag gör med mitt garn och mina händer.

12 december 2012

Julmarknad

Jag jobbar inom landstinget och har så gjort hela mitt vuxna liv faktiskt. Det blir 30 år första mars och det mesta på samma arbetsplats... Tycka vad man vill om det, men oftast trivs jag riktigt bra. Visst tröttnar man ibland, men det gör man ju på allt, eller hur? Lite distansstudier har jag hunnit med under åren, men alltså inte lyckats ta mig därifrån... :-)

"Mitt" sjukhus har varje jul en marknad och i år lyckades jag få vara med och hade ett bord fyllt av börsar, hjärtan, barnsockor och pulsvärmare. Detta är ju ingenting man blir rik utav direkt, men det var riktigt kul!

Den här dåliga bilden visar bordet och i bakgrunden syns dotterns och hjälpredans (hon skötte pengarna) ben.

 
 

Knappt två veckor kvar till jul! Sitter och lyssnar på Svante Thuressons "En cool jul". Rekommenderas verkligen till stressade själar!

Ha´ det gott!

Inga kommentarer: