Välkommen hit och dela mitt stickande liv! Hoppas att du hittar något som du tycker är spännande. Här ska jag försöka visa vad jag gör med mitt garn och mina händer.

18 februari 2013

Rowan magazine

Idag låg Rowans nya magasin i brevlådan när jag kom hem! Det finns alltid något som är så där otroligt, jättefint i varje tidning. Även om jag inte stickat något från någon tidning, tror jag. Men jag har köpt den under så många år, att det skulle inte gå att sluta.


Jag har också gjort en förhandstitt på bokrean, både adlibris och bokus, men det fanns inga stick- eller handarbetsböcker som jag blev sugen på. Men alltid brukar det väl finnas något? Jag hoppas att jag kan fynda något sedan när böckerna ligger i affären. Något som de tyckte inte var värt att visa innan, kanske?

Nu ska jag ta min kaffekopp och min Rowan och njuta!

Ha´ det gott!

Inga kommentarer: