Välkommen hit och dela mitt stickande liv! Hoppas att du hittar något som du tycker är spännande. Här ska jag försöka visa vad jag gör med mitt garn och mina händer.

21 oktober 2010

Med posten - igen




Den snälla Maria på Garnkorgen levererar varor snabbare än blixten! Debbie Bliss nya magasin och ett nystan Zauberball stod i ett kuvert på trappen och väntade när jag kom hem idag. Nystanet heter Grön crazy, även om det ser mer brunt ut på bilden. Men jag vet att det brukar hända saker när man kommer in lite i nystanet... Ska förresten bli en Annis, en stor den här gången.

Jag blev så glad över paketet att jag glömde att titta i brevlådan. Det gjorde jag senare ikväll och där hade det också kommit en sticktidning! Interweave knits weekend. Den ska jag ta med mig upp i sängen nu och bläddra lite i innan John Blund kommer.

Ha´ det gott!

Inga kommentarer: