Välkommen hit och dela mitt stickande liv! Hoppas att du hittar något som du tycker är spännande. Här ska jag försöka visa vad jag gör med mitt garn och mina händer.

23 maj 2011

Bonus



Först och främst vill jag tacka för alla fina kommentarer och hälsningar till min silvermedalj i stickameras designtävling. Tack alla!

På posten idag kom också ett bonuspris från Emlina. Jag vann inte bara äran, utan jag har också vunnit garn! I förra veckan kom ett mail från Lilian på www.emlina.se, där fick jag själv välja ut färg på fyra härvor Kashmirgarn. Vilken lycka, garn kan man aldrig få för mycket av! Jag valde färg 48, den klarröda färgen och det ska bli en sjal till mina nya röda skor. Idag låg paketet i postlådan och färgen var lika läcker som på bilden. En riktig sommarstickning! Med i paketet fanns också ett kort, med den finaste hälsningen. Tack Lilian!

Nu funderar jag bara på vilken sjal jag sticka?

Ha´ det gott!

Inga kommentarer: