Välkommen hit och dela mitt stickande liv! Hoppas att du hittar något som du tycker är spännande. Här ska jag försöka visa vad jag gör med mitt garn och mina händer.

15 maj 2011

Ett paket till



Nästa paket som anlänt på posten. Det kom för över en vecka sedan, men min kamera har varit utlånad till mannen som varit på tjänsteresa. Kameran får åka längre bort än dens "matte"...

Detta har jag köpt från www.loveknitting.se. Kunde inte avstå att köpa mig ett rött knit-kit! Den ligger nu i min väska och kommer säkert att användas många gånger. En toppengrej! En ergonomisk virknål fick också följa med i paketet. Jag får inte ont i handlederna när jag virkar, däremot får jag besvär av nacken. Tror att jag spänner mig på grund av att jag inte är någon speciellt bra virkare. Kanske kommer den här att hjälpa till? Ja, inte resultatet av virkningen, men för nacken! :-)

Ha´ det gott!

Inga kommentarer: