Välkommen hit och dela mitt stickande liv! Hoppas att du hittar något som du tycker är spännande. Här ska jag försöka visa vad jag gör med mitt garn och mina händer.

17 maj 2011

Jag kom tvåa!


Nu är sticka-meras vanttävling avgjort och jag knep silvermedaljen. Jag blev så oerhört glad! Spännande om det finns någon som vill sticka mina vantar och tänk om det smygit in ett fel i mönstret trots många genomläsningar och virkandes/stickandes... :-)

Tack alla som röstade på mina vantar, det här var verkligen jättekul!
Här är mönstret till mina vantar och här är mönstret till alla andra fina vantar. Tomtebovantarna, de som vann, var verkligen värda vinsten. Man blir så glad av dom.

Ha´ det gott!

6 kommentarer:

Anna sa...

Grattis till silvret!
Jag gillar verkligen kombinationen av virkat och stickat i dina vantar - inspirerande!

Tina sa...

Grattis till en välförtjänt andraplats. Dina vantar är fina och orginella. :)

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

När jag visade de olika tävlingsvantarna för min man tyckte han att dina var bäst.
Med hej fr. Tant Kofta

Veronica sa...

Grattis! En väl förtjänt silvermedalj =) Dessa ser jag fram mot att sticka i höst =)

Clara sa...

Grattis till silvret! Det var du verkligen värd, dina vantar är jättefina.

Hedvig sa...

Förstår att du kom tvåa för de är så fantastiskt fina! :)